În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, clienții noștri beneficiază de următoarele drepturi:

  1. Dreptul la informare (art. 12)

  2. Dreptul de acces la date (art. 13)Dreptul de a obține, la cerere și în mod gratuit, o dată pe an, confirmarea datele care îl privesc sunt sau nu prelucrate de operatorul de date.

  3. Dreptul la intervenție (art. 14)Dreptul de a solicita operatorului de date, în scris și gratuit, următoarele:

    • a) Rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrate ilegal;

    • b) Transformarea datelor personale nelegale în date anonime;

    • c) Notificarea terților cu privire la operațiunile prevăzute la lit. a) și b).

  4. Dreptul la opoziție (art. 15)Dreptul de a se opune, gratuit și prin cerere scrisă, din motive legitime legate de situația sa particulară, ca datele care îl privesc facă obiectul unei prelucrări.

  5. Dreptul de a se adresa justiției (art. 18)Dreptul de a acționa în instanță pentru apărarea drepturilor garantate de lege, în cazul în care acestea au fost încălcate.

  6. Dreptul de a depune plângere la autoritatea de supraveghere (art. 25)Dreptul de a înainta o plângere către autoritatea de supraveghere pentru protecția datelor cu caracter personal.