În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, clienții noștri beneficiază de următoarele drepturi:
-
Dreptul la informare (art. 12)
-
Dreptul de acces la date (art. 13) – Dreptul de a obține, la cerere și în mod gratuit, o dată pe an, confirmarea că datele care îl privesc sunt sau nu prelucrate de operatorul de date.
-
Dreptul la intervenție (art. 14) – Dreptul de a solicita operatorului de date, în scris și gratuit, următoarele:
-
a) Rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrate ilegal;
-
b) Transformarea datelor personale nelegale în date anonime;
-
c) Notificarea terților cu privire la operațiunile prevăzute la lit. a) și b).
-
-
Dreptul la opoziție (art. 15) – Dreptul de a se opune, gratuit și prin cerere scrisă, din motive legitime legate de situația sa particulară, ca datele care îl privesc să facă obiectul unei prelucrări.
-
Dreptul de a se adresa justiției (art. 18) – Dreptul de a acționa în instanță pentru apărarea drepturilor garantate de lege, în cazul în care acestea au fost încălcate.
-
Dreptul de a depune plângere la autoritatea de supraveghere (art. 25) – Dreptul de a înainta o plângere către autoritatea de supraveghere pentru protecția datelor cu caracter personal.